Орган учнівського самоврядування ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Гусятин (координатор та наставник педагог-організатор Світлана Козир) започатковує онлайн-конкурс робіт юних фотоаматорів «Краса рідного краю». Конкурс онлайн-робіт має на меті створення сприятливих умов для самореалізації творчих здібностей учнівської молоді на період карантину, а також мовою фотографії продемонструвати улюблені сучасні куточки природи рідного краю. Номінації фотоконкурсу: - природа (пейзаж, тварини, рослини); –фотографії просто унікальних та неповторних місць вашої місцевості. Окрема номінація в онлайн-конкурсі "Краса природи рідного краю очима вчителя" (запрошуємо і вчителів долучитись до конкурсу)!!! Переможців у номінаціях буде обрано шляхом вашого голосування під фото на Фейсбук-сторінці ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Гусятин (за кількістю вподобань під кожною фотографією). Подаємо перші фото, зроблені членами учнівської ради. З нетерпінням чекаємо ваших авторських робіт, шановні учні школи!!! Світлини повинні бути теперішні, зроблені під час перебування на карантині. Фото скидати педагогу-організатору Світлані Козир у Messenger або Viber 0992882959 Кількість фото необмежена! Бажаємо всім здоров'я та позитиву!! Пропонуємо всім закладам середньої освіти кожному на своїй сторінці організувати такий онлайн-конкурс!!!

Прохання скидати цікаві фото природи, домашніх улюбленців, пейзажів педагогу-організатору Козир С. О. у Месендженр або Вайбер 0992882959 Чекаємо ваших робіт!


До уваги учнів школи!!!

Прошу створити та скинути мені у Месендженр або Вайбер 0992882959 коротенькі відеоролики на тему "Як цікаво та з користю провести час на карантині!". Гумористичні відео теж приймаються!!! Чекаю ваших робіт!!! Будьте здорові!!!


Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу

Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним

Чим зайняти дітей вдома на карантині

Ігри, плакати та лепбуки: презентуємо творчі розробки для корисного дозвілля дітей під час карантину

Як провести карантин через коронавірус вдома з користю


Пропоную нашим педагогам налагодити комунікацію з учнями щодо реалізації он - лайн проектів для формування у них справжніх людських цінностей.

Для цієї діяльності можна скористатись такими інструментами:

Для цієї діяльності можна скористатись такими інструментами:

- Платформа для дистанційної роботи classtime (режим доступу https://www.classtime.com/uk/

- Дистанційна платформа zoom https://www.youtube.com/watch?v=Sg4lZrifAxI&feature=youtu.be

- репозитарій електронних освітніх ресурсів ЛІКT, https://disted.edu.vn.ua

- Спілкування в освітніх спільнотах (зокрема у facebook – центр виховної роботи https://www.facebook.com/groups/206780763071428/ та обласна учнівська асоціація «Авангард» https://www.facebook.com/groups/1503977903261578/. Зокрема, тут розміщено онлайн-курс "ДНК Лідерів" для лідерів учнівського самоврядування, он-лайн заняття гуртків

- Рекомендації з виховної роботи на сайті ТОКІППО, контент для вивчення та популяризації цінностей Української Хартії вільної людини www.uhvl.te.ua, https://www.facebook.com/ukhvl/

- Створення мультимедійного дидактичного матеріалу Sony Vegas https://www.youtube.com/watch?v=rU5ToPtoo2I&feature=youtu.be

Пропонуємо такі ідеї для організації спільної діяльності педагога та учнів:

- Он-лайн заняття для лідерів учнівського самоврядування «ДНК лідера» (доступ у спільноті обласної учнівської асоціації «Авангард» https://www.facebook.com/groups/1503977903261578/)

- Он-лайн проекти для учнівського самоврядування «Все буде добре», «Живімо за Українською Хартією вільної людини», «Он-лайн майстерня для малят», «Твій психолог»,«Допоможи бездомним тваринам». Мета цих проектів – творення нової соціальної справедливості, нової парадигми милосердя.. Концепції будуть обговорені, а в подальшому опубліковані під час вебінару з кураторами та лідерами учнівського самоврядування. На цьому вебінарі ми проведемо «марафон унікальних справ», де лідери учнівського самоврядування запропонують свої ідеї для проектів. Доступ у спільноті обласної учнівської асоціації «Авангард» https://www.facebook.com/groups/1503977903261578/)

- Он-лайн заходи класного керівника з учнями щодо вивчення та популяризації цінностей УХВЛ «Цінності УХВЛ – орієнтир для життя в час невизначеності» (зразки https://www.facebook.com/groups/206780763071428/, www.uhvl.te.ua)

- Важливим чинником є дистанційна робота позашкілля. Адже вона дає можливість дітям відволіктись від тривожних думок, знайшовши заняття собі до душі, зробити щось корисне, відчути свою потрібність…Прикладом такої діяльності може бути організований центром виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти спільно із педагогами закладів позашкільної освіти челендж #Писанки Тернопілля_єднають Позашкілля. Он-лайн заняття, майстер класи, челенджі розміщуються у спільноті facebook – центр виховної роботи https://www.facebook.com/groups/206780763071428/. (щоденне оновлення)

- Он-лайн майстерні керівників гуртків у спільноті facebook – центр виховної роботи https://www.facebook.com/groups/206780763071428/

- Челенджі «Скажи_вірусу_ні», «#ВСЕБУДЕДОБРЕ», « #дякуюлікарям», «#небудьбайдужим»

- Флеш-моб «#НА_КАРАНТИНІ_З_КОРИСТЮ», під час якого учні у своїх соціальних мережах виставлять фото вдома з зазначеним хештегом, а також відмітять своїх знайомих, аби ті приєдналися до флеш-мобу.

Наголошуємо, що для дієвої організації навчально-виховного процесу в умовах дистанційної роботи закладам освіти варто використовувати свої офіційні сайти, створивши окремий розділ, наприклад:«Працюємо дистанційно», «Освітній процес під час карантину», «Цікаві зустрічі в режимі OnLine» тощо. У випадку використання для цієї мети інших, доступних для закладу ресурсів (наприклад, особистих блогів), на офіційному сайті у даному розділі повинно бути розміщено пряме посилання на ресурс, що використовується.


Що можна запропонувати дитині для організації змістовного дозвілля під час карантину:

1.Читання цікавих книжок та журналів.

Чарівна скарбничка казок.

Казки, легенди та байки, легенди для дітей українською мовою

http://skarbnu4ka.com/

1. Народні казки.

2. Літературні казки.

3. Казки у віршах.

4. Легенди.

5. Аудіоказки.

6. Відеоказки.

2. Журнал для дітей віком від 4 до 10 років, їхніх батьків і педагогів

https://jmil.com.ua/2020-1

3.Огляд дитячої літератури на каналі YouTube

Відеоблог Всі Книги на каналі YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=mdH7KbUgj5o

4. Ведення читацького записника.

Важливо використовувати при цьому творчий підхід: ілюструвати події чи зображувати героїв твору; придумувати власну кінцівку чи змінювати сюжет.

5. Ведення власного щоденника,

щосприятимерозвиткупам’яті, вміннючітко, змістовновисловлюватись та рефлексувати.

6. Створення власного лепбука, книжки.

https://uk.etcetera.media/lepbuk-yak-zrobiti-svoyimi-rukami-i-de-skachati-shabloni.html

7. Творчі заняття (аплікації, вишивки, виготовленняляльок-мотанок, вироби з паперу, тканини, глини).

8. Колаж бажань з вирізок старих журналів.

9.Цікавісайти для розвиткудітей.

http://abetka.ukrlife.org дитячасторінка для маленьких українців: абетки, казки, усмішки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки.

http://kazkar.at.ua дитячий сайт: читанняслуханняулюбленихказок. http://kazkar.info/

http://www.soroka-vorona.info сайт для дітей та батьків: для виховання та розвиткудітей.

http://gra-sonyashnyk.com.ua/lastteacher/


Кiлькiсть переглядiв: 290