Рішення про запровадження змішаної форми навчання приймається на рівні адміністрації навчального закладу.
Структуру та форму дистанційної складової змішаного навчання визначає педагогічна рада школи, враховуючи освітню програму, навчальний план та особливості кожного закладу і регіону. Школа має адаптувати програму до технічних можливостей учнів і вчителів.
Можливі елементи змішаного навчання:
А) заняття в спортивних секціях, спортивних, музичних та естетичних школах зараховуються як уроки в школі за рішенням педагогічної ради (для учнів 5-11 класів). Цю особливість освітнього процесу необхідно зазначити в освітній програмі;
Б) переведення в режим дистанційного вивчення окремих предметів. Кількість та перелік предметів регулюється педагогічною радою в залежності від складності епідеміологічної ситуації, враховуючи вимушену самоізоляцію учнів та вчителів;
В) за бажанням батьків (за заявами та рішенням педагогічної ради) переведення на навчання в дистанційному режимі окремих учнів (зменшення учнів в класі/групі);
Г) чергування очного і дистанційного навчання для класів/груп «день через день» чи «тиждень через тиждень» (можливе для переповнених шкіл/класів);
Д) змінне навчання (можливе для переповнених шкіл/класів).
Кiлькiсть переглядiв: 147