1. Заклад загальної середньої освіти здійснює освітній процес при умові наявності укриття, вимоги до якого визначені в Кодексі ЦЗ, ПКМУ від 10.03.2017 року № 138, наказу МВС від 09.07.2018 року № 579 та комісійно визнані такими, що придатні до використання за призначенням в особливий період та обладнане всім необхідним, а саме:

- розрахункова кількість учасників освітнього процесу не перевищує можливості використання даного укриття;

- всі учасники освітнього процесу заздалегідь треновані та досконально знають свої дії за сигналами тривоги і під час заповнення укриття (визначити маршрут та напрямок руху, своє місце в укритті, виконувати команди старшого. Місце для кожного класу визначається під час тренувальних навчань і не змінюється;

- учні безумовно виконують та дотримуються всіх вказівок педагогів, перебуваючи в укритті не розходяться і залишаються разом з класом;

- укриття облаштоване всім необхідним: учасники освітнього процесу забезпечені місцями для сидіння, питною водою, туалетом, засобами аварійного живлення, медичними аптечками;

- кожен учень молодших класів повинен мати при собі записку (в кишені або нашивку на одязі) з інформацією (ПІП, домашня адреса, вік, ПІП батьків, контактні телефони);

- всі технічні та медичні працівники закладу заздалегідь закріплені за кожним класом (відповідно до наказу від 10.08.2022 р. № 111-од).

2. Сигнал тривоги передається через систему оповіщення, регіональне радіо та телебачення, а також на встановлений на телефоні застосунок “Повітряна тривога”.

3. Правила заповнення укриття при евакуації за сигналом “Тривога” для педагогів:

- заповнення укриття здійснюється за відповідно визначеним звуковим сигналом, який, у разі потреби, може активуватися особою, відповідальною за оповіщення в закладі загальної середньої освіти;

- педагогічний працівник (класний керівник, вихователь групи, вчитель -предметник) нагадує дітям про головну мету та правила евакуації: не говорити, не бігти, не штовхатися, не повертатися;

- педагогічний працівник бере з собою класний журнал, свої особисті речі, очолює групу дітей і визначеним маршрутом рухається разом з ними в укриття;

- закріплені за кожним класом працівники закладу допомагають у проведенні евакуації;

- черговий працівник закладу перевіряє класи, групи, закриває (при необхідності) двері та вікна;

- після прибуття в укриття перевірити наявність усіх дітей за списком та доповісти керівнику.

Під час сигналу повітряної тривоги:

1. Відповідальна особа з питань цивільного захисту вмикає систему оповіщення закладу.

2. Вчитель сповіщає учнівпро загрозу, а батьків, при наявності Інтернет зв»язку і після розміщення дітей в укритті – про переміщення дітей до укриття.

3. Необхідноорганізувати пересування двома колонамив приміщенні класу та швидко залишити кабінет.

4. Для супроводу початкових класівможуть бути залученні помічники.

5. Для швидкого надання медичної допомоги має бутизалучений медичний працівник.

6. Відповідальні особи та чергові по коридору з числа технічних працівників після оголошення сигналу оповіщення мусятьперевірити всі приміщення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесута працівників закладу. А після завершення перевірки – прямувати до укриття.

7. Заборонити учням ЗЗСО смт Гусятин покидати територію освітнього закладу під час навчального процесу.

8. Учні, які перебувають на подвір’ї закладу,під час сигналу оповіщення повинні самостійно рухатися до укриття. Відповідальність за життя і здоров»я учнів, які перебувають за межами освітнього закладу під час освітнього процесу, покласти на них самих та їх батьків.

9. В укритті відповідальні особи повиннідопомогти учасникам освітнього процесу швидко та спокійно зайняти місця.

10. Під час перебування в захисній споруді вчителі та відповідальні особиздійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування в укритті.

11. Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги, вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, абиучасники освітнього процесу виходили з укриття колонами або групами.

12. Під час переміщення до укриття необхідноврахувати потреби інклюзивних класів, якщо такі є.Наприклад, попередньо проводити з дітьми з ООП навчання та бесіди, передбачити швидке та спокійне переміщення до укриття, спеціальне місце та заходи, що будуть здійснюватися в укриттях для максимального залучення до них дітей з ООП.

Кiлькiсть переглядiв: 42