Підписатися на RSS

Робота органу учнівського самоврядування ЗЗСО смт Гусятин



Серед безлічі дитячих занять у навчальному закладі важливе місце займає учнівське самоврядування. Учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.

/Files/images/samovryaduvannya/зображення_viber_2022-09-27_11-50-19-289.jpg

Учнівська рада 2022-2023

/Files/images/samovryaduvannya/зображення_viber_2022-09-27_11-47-46-284.jpgОниськів Катерина - голова учнівської ради

/Files/images/samovryaduvannya/зображення_viber_2022-09-27_11-49-28-132.jpgКрасовська Анастасія - заступник голови учнівської ради /Files/images/samovryaduvannya/зображення_viber_2022-09-27_11-49-01-664.jpgГалиняк Юрій - заступник голови учнівської ради

/Files/images/samovryaduvannya/зображення_viber_2022-09-27_11-48-24-651.jpgПилипа Марта - заступник голови учнівської ради

/Files/images/0-02-01-2c26a30bdf798e86685a6ba22052e4d5fdad5ae587e08431cc5322765802f17a_dfbb88b5.jpg
/Files/images/IMAG3787.jpg/Files/images/IMG_5810.JPG

Самоврядування це –

· Метод організації дитячого колективу, який забезпечує формування відносин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості;
· Складова частина системи педагогічних закладів, оскільки воно вирішує специфічні завдання у створенні єдиного колективу дорослих і дітей;
· Наслідок педагогічного управління дітьми з боку дорослих;
· Принцип організації життя дитячого колективу;
· Діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку та спрямована на вдосконалення колективу і кожної особистості зокрема.

/Files/images/0-02-0a-ff5e3f77bd89babd95d29e7e26540efebca8de548aec692aee3c9e3fbdd37ff8_aa84afbf.jpg

Голова учнівської ради: Ониськів Катерина



Заступник голови учнівської ради: Галімзянов Микола

/Files/images/0-02-0a-473e8814cdf8131343fc6d0c1fe216083d9b726148d02d3712f0181ff7ebb41c_e8bc9871.jpg


Заступник голови учнівської ради: Лазенко Юрій

/Files/images/0-02-05-3645c24486ebaada1c82e8522d5a71d79d64bf3e1666de1d7df2d2f8fd397d15_928c07d5.jpg


Заступник голови учнівської ради: Вибираний Мар'ян

/Files/images/0-02-05-0de521fc4fce3e8588e1cfc68242877ce99411c256458a79abef03bff1748c32_7e59a84c.jpg


«Перетворити процес виховання на радість» - таке завдання поставила перед собою учнівська рада, яка є органом учнівського самоврядування у нашому навчальному закладі, метою діяльності якої є:

-Розвиток навичок творчого вирішення завдань, створення позитивної мотивації та зацікавленості учнів;
-Формування вміння мислити, узагальнювати

Виховання поваги до колективу, почуття відповідальності;
-Налагодження тісних контактів і взаєморозуміння між різними гілками громадськості, спільне вирішення проблем, профілактика виникнення конфліктних ситуацій;
-Необхідність у творчому ставленні до справи шкільного самоврядування;
-Використання нових інноваційних технологій у виховній роботі.

Засідання учнівської ради відбуваються один раз у місяць. Під час таких засідань учні планують дитяче дозвілля, навчаються самостійно мислити, аналізувати, приймати рішення, думати не лише про себе, а й про тих, хто поряд, поважати їх та їхні права. У школярів виховується почуття патріотизму, відповідальності, громадянської свідомості та активності.

/Files/images/0-02-01-2a779ea0d1b57fe3882e6656e2983af36873417d024283d9e4d4c2af547bad77_f57b7152.jpg

/Files/images/119135268_2404432486517052_8165009955681661981_o.jpg

/Files/images/0-02-05-035fca7b83db4653e58e1e45cdad158b287f3980acf167ce01fe06f0b019737a_4b02db7c.jpg
/Files/images/IMG_7589.JPG

Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами: засідань учнівської ради та кожного сектору. Діти, які входять до складу учнівської ради, набули вже деякого досвіду в плануванні.

На засіданнях активу розглядаються такі питання:

-затвердження плану проведення засідань активу та роботи дитячого колективу на 1 та 2 півріччя;
-результати проведення рейдів –перевірок, огляду куточків та озеленення кімнат;
-визначення завдань щодо роботи секторів;
-проведення акцій «Посади калину», «Діти - дітям», «Добро починається з тебе», «Годівничка»; «Подаруй посмішку дитині», «Від серця до серця"

/Files/images/IMG_1176.JPG

Важливо ,що самостійна діяльність дітей не закінчується на проведенні конкурсів та дискотек, хоч це служить розвитку відповідальності за доручену справу, а з’являються і організовуються учнями нові форми роботи, як от:

§ рейди – перевірки санітарного стану класів,
§ озеленення класних кімнат,
§ волонтерська допомога;
§ участь у благодійних акціях.
Адже діти розвиваються не тільки під час навчання ,але й в ході виконання різноманітних доручень, беручи участь у різних видах діяльності, де вчаться пізнавати життя.
Наша учнівська рада сформована із 28-ми найактивніших, найініціативніших учнів 8-11 класів і поділяється на п’ять секторів:
Ø Інформаційний сектор;
Ø Сектор організації змістовного дозвілля;
Ø Соціальний сектор;
Ø Сектор правопорядку, дисципліни, захисту прав і гідності учнів;
Ø Сектор національно-патріотичного спрямування.
Завдання інформаційного сектору такі:
-інформувати учнів про роботу учнівської ради;
-вести документацію органу учнівського самоврядування;
-висвітлювати роботу ради у міських засобах масової інформації та в шкільній газеті «Наше слово».
-вести «Літопис дитячого колективу»
-проводити соціологічні опитування, анкетування учнів школи,
-збирати на засідання учнівську раду чи голів секторів.
Завдання сектору організації змістовного дозвілля:
-вивчати побажання учнів щодо культурного і змістовного дозвілля;
-допомагати у проведенні заходів, спрямованих на підвищення якості знань учнів (конкурси плакатів, інтелектуальні ігри, тематичні тижні);
-керувати проведенням культурно-масових заходів, шкільних вечорів;
-організовувати екскурсії, загальношкільні виставки.
Завдання сектору національно-патріотичного спрямування:
-керувати проведенням заходів щодо відзначення тематичних державних свят,
-організовувати святкування пам’ятних дат видатних історичних діячів, письменників, художників, композиторів України та наших земляків,
-відзначення релігійних свят (Різдво, Великдень).
-координувати роботу руху учнівської молоді «Стежиною батьківського краю» в рамках Всеукраїнського руху «Моя земля - земля моїх батьків»,координувати роботу молодіжних товариств, що діють в школі: «Молода просвіта», козацько-стрілецьке товариство імені Северина Наливайка.
-керувати проведенням заходів військово-спортивного спрямування, а саме: конкурси стрілецької, повстанської пісні, патріотичної поезії, козацькі забави.
Соціальний сектор:
  • - координує роботу наставників молодших школярів;
  • - організовує бригади учнів для ведення догляду за пам’ятниками Гусятина, символічною могилою Січовим стрільцям, Меморіалом Слави,
  • - організовує заходи, спрямовані на утвердження здорового способу життя, формування навичок, сприятливих для здоров’я (вечори, конкурси плакатів, виступи агітбригад);
  • - забезпечує участь учнів школи у Всеукраїнських акціях, та операціях.
Сектор правопорядку, дисципліни, захисту прав та гідності учнів:
  • - відстоює інтереси учнів з метою реалізації потреб та запитів учнів;
  • - захищає права та свободи учнів;
  • - організовує чергування класних колективів по школі, на вечорах, дискотеках;
  • - виховує в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;
  • - створює бригади учнів для ремонту меблів та шкільного інвентарю;
  • - призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;
  • - керує проведенням заходів на правову тематику.



Виховна робота в школі базується на залученні школярів до участі в управлінні шкільним життям через діяльність шкільного козацького – стрілецького товариства ім. Северина Наливайка з метою виховання свідомого патріота України, почуття національної гідності і гордості, збереження і примноження українських національних традицій, формування у молодого покоління вірності і відданості великій і святій справі розбудови незалежної української держави. Участь учнів у молодіжному товаристві сприяє формуванню в них здорового способу життя завдяки таким видам діяльності:
· Військовий вишкіл.
· Спортивні змагання.
· Участь у районних сокільсько – козацьких змагах.
· Козацькі розваги «Між нами, козаками».
· Козацькі забави «Лицарський дух козаків».
· Турнір «Нумо, козаки!».
· Посвята в козаки «Ми роду козацького діти».
· Козацькі вогники «А ми тієї козацької слави..».
· Козацькі розваги «Буваличі».
Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі, самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – наше завдання, завдання всього педагогічного колективу.
Діяльність органів учнівського самоврядування є однією з важливих умов залучення учнів до громадської діяльності, для налагодження демократичних стосунків між учнями та адміністрацією школи, для активізації учнів у формуванні навчального – виховного процесу, для створення умов для розкриття творчого потенціалу учнів, сприяння їх інтелектуальному, культурному, духовному, фізичному розвитку, для захисту і реалізації прав та свобод учнівської молоді.
Поділ учнівської ради на сектори довів свою ефективність. Учнівська рада працює як керівний орган учнівства в школі. Кожен сектор має свою ділянку роботи.
Таким чином, позаурочна виховна діяльність є важливим фактором формування фізичного, психічного, соціального і духовного здоров'я школярів. Вона створює необхідні умови для розширення і поглиблення досвіду спілкування і взаємин дітей, становлення тих якостей і властивостей, які притаманні здоровій людині. Крім того, під час діяльності дитина вчиться безконфліктно взаємодіяти з однолітками, розвиває комунікативні навички, самореалізується в колективі.
Учнівська рада завжди намагається зробити позаурочний час школярів змістовним, насиченим та цікавим!
Роботу учнівського самоврядування можна назвати ефективною. Сектори працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи в щколі. А учнівська рада намагалася працювати як організаційний орган учнівства в школі.
Залучення школярів до участі в управлінні шкільним життям забезпечує розвиток ініціативи, вчить учнів приймати нестандартні рішення, критичного аналізу подій, умінню відстоювати власну позицію.
Формувати дитину як особистість, розвивати вічні цінності, відповідальність за те, що відбувається навколо.
Учнівське самоврядування забезпечує формування здібностей, властивостей психіки, які дозволять повною мірою реалізувати себе у майбутній професії, громадському житті, сім’ї.
Для реалізації цих завдань у школі розроблено план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, районні заходи.

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній реалізації виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:

Ø реалізація компетентісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
Ø залучення молоді до національної та світової культури;
Ø збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
Ø виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
Ø забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Головне завдання школи - виховати психічно і фізично здорових громадян, здатних до саморозвитку, самовдосконалення, готових до нових суспільних відносин.

Кiлькiсть переглядiв: 6237