30.07.2020

План засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин
1. Про обрання секретаря засідання педагогічної ради .2. Про випуск учнів 11-ого класу із школи, нагородження випускників золотою медаллю “За високі досягнення у навчанні”, срібною медаллю «За досягнення у навчанні», нагородження похвальними грамотами «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів».3. Про обрання профільних предметів у 10 класі на 2020/2021 н.р.4. Про обрання вибірково-обов»язкових предметів, що вивчаються на рівні стандарту згідно Типового навчального плану для 10-11 класів загальної середньої освіти на 2020/2021 н.р.

28.05.2020

План засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин
1. Про переведення у наступні класи учнів 1-4 класів, нагородження Похвальними листами.
2.Про переведення у наступні класи учнів 5-8 та 10-го класів, нагородження Похвальними листами.3. Про допуск до ДПА учнів 9-их класів.

27.12.2019

План засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин

1.Про розвиток пізнавальної компетентності учнів на уроках географії як засіб формування успішної особистості
2. Про підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 н.р.3. Про виконання річного плану виховної роботи у І семестрі 2019/2020 н.р. та про основні завдання на ІІ семестр 4. Про підсумки організації харчування у І семестрі 2019/2020 н.р. 5. Про затвердження предметів за вибором на ДПА учнів 9-их класів 6. Про підсумки роботи з цивільного захисту у 2019 році у закладі загальної середньої освіти

28.08.2019

План засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин

Підготовка до якісного початку нового 2018-2019 навчального року з боку виконання ремонтних робіт та матеріально-технічного оснащення школи практично завершена. Але створити затишок та комфортні умови навчання – це лише половина справи. Потрібно вміло організувати та підготуватись до навчального-виховного процесу, спланувати методичну роботу. Тому сьогодні у ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Гусятин відбулось три розширені засідання: ради школи, серпневої вчительської конференції, на якій були присутні адміністрація школи, вчителі, методист відділу освіти селищної ради Чорній Б. В., представники батьківських комітетів усіх класів, члени органу учнівського самоврядування, та засідання педагогічної ради.

29.12.2018

Засідання педагогічної ради

Порядок денний
1.Про розвиток пізнавальної компетентності учнів на уроках географії як засіб формування успішної особистості
2. Про підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018/2019 н.р.
3. Про виконання річного плану виховної роботи у І семестрі 2018/2019 н.р. та про основні завдання на ІІ семестр
4. Про підсумки організації харчування у І семестрі 2018/2019 н.р.
5. Про затвердження предметів за вибором на ДПА учнів 9-их класів
6. Про підсумки роботи з цивільного захисту у 2018 році у закладі загальної середньої освіти

26.02.2018

Засідання ради школи

НАКАЗ №47-од
Про тимчасове призупинення освітнього процесу у школі
Відповідно до протоколу ради школи №3 від 26.02.2018 року, керуючись листами Державної установи «Тернопільський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров`я України» №04-01/2102 від 13.12.2017 року, відділу освіти Гусятинської селищної ради від 22.02.2018 р. № 12 у зв`язку з наростанням захворюваності серед учнів освітнього закладу, станом на 26.02.2018 року 243 учні (34,7%), у зв’язку з високим рівнем показника захворюваності учнів школи та з метою недопущення подальшого розповсюдження захворюваності серед школярів,

НАКАЗУЮ:

1.Призупинити освітній процес у ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин для учнів 1-11 класів, оголосивши карантин з 27.02.2018 року по 03.03.2018 року, крім учнів індивідуальної форми навчання на дому.

2.Заступникам директора з навчально-виховної роботи Дмитрів Л.М., Целінь С.М.:

2.1.Вжити необхідних організаційних заходів щодо тимчасового призупинення навчальних занять в освітньому закладі з 27 лютого по 03 березня 2018 року.

3.Класним керівникам 1-11 класів:

3.1.Провести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо причини призупинення занять, охорони та збереження здоров’я дітей.

3.2.Організувати проведення інструктажів з учнями про дотримання санітарно-протиепідемічних правил і норм у період призупинення освітнього процесу.

3.3.Відпрацювання навчальних занять, відповідно до навчальних планів у 1-11 класах здійснити шляхом ущільнення навчального матеріалу, самостійного опрацювання.
4. Медичній сестрі школи Починок Д.В.:
4.1. Посилити контроль за дотриманням повітряно-теплового режиму, санітарно-гігієничних вимог в приміщенні навчального закладу.
4.2. Щоп’ятниці подавати оперативну інформацію до ДУ «ТОЛЦ МОЗУ» про стан захворюваності дітей .
5. Заступнику директора школи з адміністративно-господарської роботи Шевернозі М.І.:

5.1.Організувати додаткові заходи щодо посилення протиепідемічного режиму.

6. Всім педагогічним працівникам та технічному персоналу школи :

6.1.Забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження

масового розповсюдження грипу і гострих респіраторних інфекцій.

7. Адміністратору шкільного сайту Козир С.О. розмістити текст наказу на офіційному веб-сайті школи.

8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи О.В.Демкура

19.02.2018

Засідання ради школи

Наказ Про тимчасове призупинення освітнього процесу у початкових класах
Відповідно до протоколу ради школи №2 від 19.02.2018 року, керуючись листом Державної установи «Тернопільський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров`я України» №04-01/2102 від 13.12.2017 року, у зв`язку з наростанням захворюваності серед учнів початкової школи, станом на 19.02.2018 року 74 учні (23,4%), у зв’язку з високим рівнем показника захворюваності учнів початкових класів та з метою недопущення подальшого розповсюдження захворюваності серед учнів 1-4 класів,
Рада школи вирішила:
1. Призупинити освітній процес у ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин для учнів 1-4 класів, оголосивши карантин з 20.02.2018 року по 23.02.2018 року, крім учнів індивідуальної форми навчання на дому.
2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Целінь С.М.2.1. Вжити необхідних організаційних заходів щодо тимчасового призупинення навчальних занять у початкових класах з 20 по 23 лютого 2018 року.
3. Класним керівникам початкових класів:

3.1. Провести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо причини призупинення занять, охорони та збереження здоров’я дітей.

3.2. Організувати проведення інструктажів з учнями про дотримання санітарно-протиепідемічних правил і норм у період призупинення освітнього процесу.

3.3. Відпрацювання навчальних занять, відповідно до навчальних планів у початкових класах здійснити шляхом ущільнення навчального матеріалу, самостійного опрацювання.
4.Медичній сестрі школи Починок Д.В.:

4.1. Посилити контроль за дотриманням повітряно-теплового режиму, санітарно-гігієничних вимог в приміщенні навчального закладу

4.2. Щоп’ятниці подавати оперативну інформацію до ДУ «ТОЛЦ МОЗУ» про стан захворюваності дітей .
5. Заступнику директора школи з адміністративно-господарської роботи Шевернозі М.І.:

5.1. Організувати додаткові заходи щодо посилення протиепідемічного режиму.
6. Всім педагогічним працівникам та технічному персоналу школи :

6.1. Забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження грипу і гострих респіраторних інфекцій.
7. Адміністратору шкільного сайту Козир С.О. розмістити текст наказу на офіційному веб-сайті школи.
8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи О.В.Демкура

12.02.2018 року

Засідання педагогічної ради

1. Про обрання секретаря педагогічної ради школи. (Демкура О.В., директор ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Гусятин)
2. Про вибір і замовлення підручників для 5 класу (Демкура О.В., директор ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Гусятин)
1.Слухали: Демкуру О.В., директора ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин, яка запропонувала обрати секретарем педагогічної ради Бобровську М.М.
Виступили: Мартишко О.І., учитель початкових класів, яка внесла пропозицію підтримати дану кандидатуру.
Постановили:
Секретарем педагогічної ради обрати Бобровську М.М.

2.Слухали: Демкуру О.В., директора ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин, яка ознайомила присутніх із змістом листа МОН №1/9-79 від 06.02.2018 р. «Про вибір і замовлення підручників для 5 класу», а саме інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вибору та замовлення підручників та переліком підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти, яким надається гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2018 році. Олександра Володимирівна запропонувала учителям-предметникам оголосити рішення щодо обрання підручників для учнів 5 класу на 2018 рік.

Виступили: Квасницька Н.Б., учитель української мови та літератури, яка оголосила рішення щодо вибору підручника з української мови для 5 класу , а саме: автори Заболотний О. В., Заболотний В. В.

Джавлюк М.О., учитель української мови та літератури, яка оголосила рішення щодо вибору підручника з української літератури для 5 класу , а саме: автор Авраменко О. М.

Човган Н.А., учитель англійської мови, яка оголосила рішення щодо вибору підручника з англійської мови для 5 класу , а саме: автор Карпюк О. Д.

Андрусишин У.Б., учитель німецької мови, яка оголосила рішення щодо вибору підручника з німецької мови для 5 класу, а саме: автори Сотникова С. І., Білоусова Т. Ф.

Решетило Н.О., учитель зарубіжної літератури, яка оголосила рішення щодо вибору підручника із зарубіжної літератури для 5 класу, а саме: автори Ніколенко О. М., Конєва Т. М., Орлова О. В., Зуєнко М. О., Кобзар О. І.

Вацлавів С.В., учитель математики, яка оголосила рішення щодо вибору підручника з математики для 5 класу, а саме: автори Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С.

Марцінковська І.І., учитель природознавства, яка оголосила рішення щодо вибору підручника з природознавства для 5 класу, а саме: автори Ярошенко О. Г, Бойко В. М.

Аліна І.П., учитель основ здоров»я, яка оголосила рішення щодо вибору підручника з основ здоров»я для 5 класу, а саме: автори Бойченко Т. Є., Василенко С. В., Гущина Н. І., Василашко І. П., Коваль Н. С., Гурська О. К.

Постановили:

1.Інформацію про інструктивно-методичними рекомендації щодо вибору та замовлення підручників та перелік підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти, яким надається гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2018 році взяти до уваги.

2.Шкільним бібліотекарям Шмигановській Л.Я. та Роздебі О.М. подати у відділ освіти Гусятинської селищної ради інформацію про вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу педагогічними працівниками ЗОШ І-ІІІ ст. смт Гусятин

До 16.02.2018 р.

3. Адміністратору шкільного сайту Козир С.О. розмістити відповідну інформацію на офіційному веб-сайті школи.

Голова педагогічної ради О.В.Демкура

Секретар М.М.Бобровська

/Files/images/підручники.JPG

Перелік підручників дивіться тут


29.12.2017 року

Засідання педагогічної ради

Засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Гусятин.
Розглядались такі питання:
- формування математичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках математики в контексті стандартизації початкової освіти
- сучасний урок природознавства, біології, екології в умовах модернізації загальної середньої освіти;
- підсумки класно-урочного контролю у 8-Б класі;

- висунення претендентів на нагородження свідоцтвами з відзнакою випускників основної школи та медалями випускників середньої школи;

- різне.

На засіданні педагогічної ради була присутня начальник відділу освіти Гусятинської селищної ради Туткалюк О. Т.


28.08.2017 року

Засідання педагогічної ради

Підготовка до якісного початку нового 2017-2018 навчального року з боку виконання ремонтних робіт та матеріально-технічного оснащення школи практично завершена. Але створити затишок та комфортні умови навчання – це лише половина справи. Потрібно вміло організувати та підготуватись до навчального-виховного процесу, спланувати методичну роботу. Тому сьогодні у ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Гусятин відбулось три розширені засідання: ради школи, серпневої вчительської конференції, на якій були присутні адміністрація школи, вчителі, методист відділу освіти селищної ради Чорній Б. В., представники батьківських комітетів усіх класів, члени органу учнівського самоврядування, та засідання педагогічної ради.

Директор школи Демкура О. В. прозвітувала про роботу навчального закладу за попередній 2016-2017 навчальний рік. Одноголосно роботу директора школи визнано задовільною. З підсумками методичної роботи у 2016/2017 н.р. та завданнями на новий 2017/2018 н.р. присутніх ознайомила заступник директора школи з навчально-виховної роботи Дмитрів Л. М., а Целінь С. М. -заступник директора школи з навчально-виховної роботи- обговорила з вчителями методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2017/2018 н.р.

Крім цього, на засіданні обговорювались питання затвердження структури 2017/2018 навчального року, затвердження перспективного плану розвитку загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт Гусятин на 2017/2018 – 2021/2022 н.р. та річного плану роботи на 2017/2018 н.р., організації індивідуальної форми навчання для учнів з особливими потребами у 2017/2018 н.р., організації харчування учнів у 2017/2018 н.р., методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2017/2018 н.р. та ряд інших питань.

УСІМ БАЖАЄМО УСПІШНОГО ПОЧАТКУ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!!! НЕХАЙ ЩАСТИТЬ!


25.05.2017 року

Засідання педагогічної ради

Порядок денний

1. Про переведення у наступні класи учнів 1-4 класів, нагородження Похвальними листами.
2.Про переведення у наступні класи учнів 5-8 та 10-го класів, нагородження Похвальними листами.
3. Про допуск до ДПА учнів 9-их класів.


30.03.2017 року

Засідання педагогічної ради

Порядок денний:

1. Про формування комунікативної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови та літературного читання.
2. Про компетентнісно зорієнтований підхід до навчання школярів на уроках української мови, української та зарубіжної літератури у 5-11 класах.
3. Про формування в учнів предметної ІКТ-компетентності на уроках інформатики у початковій школі.
4. Про формування у школярів загальнонавчальних та предметних умінь і навичок на уроках трудового навчання у 5-9 класах та технології у 10-11 класах.
5. Про погодження завдань з української мови, математики, географії та біології для проведення ДПА у 9 класах.
6. Про стан ЦЗ в школі і завдання педагогічного колективу з підготовки показового Дня ЦЗ.
7. Про звільнення від здачі ДПА(державної підсумкової атестації) учнів 4-их, 9-их, 11-ого класів згідно висновків медичної комісії.


02.01.2017 року

Засідання педагогічної ради

Порядок денний:

1. Про якість знань і навчання школярів, управління педагогічним персоналом у І семестрі 2016/2017 н.р., завдання на II семестр щодо оптимізації контролю і керівництва навчально-виховним процесом і забезпечення якості навчальних досягнень учнів (вихованців).
2.Про висунення претендентів на нагородження свідоцтвами з відзнакою випускників основної школи та медалями випускників середньої школи.
3. Про заходи щодо забезпечення безпеки учнів та працівників навчального закладу під час проведення різдвяних свят та під час зимових канікул.
4.Про психологічні аспекти педагогічної діяльності. Чинники здорового мікроклімату. Синдром професійного вигорання.
5. Різне.

З першого питання педради виступила заступник директора школи з навчально-виховної роботи Дмитрів Л. М., яка наголосила, що проблема якості шкільної освіти знаходиться зараз в епіцентрі уваги освітян, батьків і суспільства загалом. Для прикладу завуч навела слова міністра освіти і науки Лілії Гриневич: «Ми маємо запустити багато процесів одночасно: зупинити падіння якості та доступності освіти, орієнтувати її зміст на компетентності, «перенавчити» вчителів, змінити структуру школи, забезпечити ці перетворення ресурсами. При цьому – зберегти все найкраще, що є в українській школі».

Якою має бути сучасна школа? Як правильно оптимізувати навчально-виховний процес? Для виконання вимог, що ставляться до навчання і виховання на сучасному етапі, необхідні: рішучий поворот від масового навчання і виховання до посилення індивідуального підходу, розвитку творчих здібностей, опора на активні методи навчання, на формування особистості. Саме ці питання стали основними в обговоренні учасниками педагогічної ради.

Члени методичної ради школи Вацлавів С. В., Процків С., І. Стефанів Л. Р., Свінтіцька Л. Ю., Ковальчук М. А. Марцінковська І. І. висловили свої пропозиції щодо оптимізації процесу навчання, тобто, управління навчанням на основі всебічного врахування його закономірностей, принципів, сучасних форм і методів, особливостей, внутрішніх і зовнішніх умов з метою досягнення найвищої його ефективності.

Із синдромом професійного вигорання присутніх ознайомила шкільний практичний психолог Пилипа О. П.


29.08.2016 року

Засідання педагогічної ради

Невпинно збігають останні серпневі дні. Незабаром дітвора повернеться після літнього відпочинку у свої оновлені, відремонтовані за літо, класи, де їх з нетерпінням чекатимуть вчителі. Ось і сьогодні у ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Гусятин відбулась перша педагогічна рада та засідання ради школи, де були присутні вчителі, батьки, члени органу учнівського самоврядування. На педраду був запрошений методист відділу освіти селищної ради Чорній Борис Васильович.

Розпочалось засідання зі звіту директора школи Демкури Олександри Володимирівни за 2015-2016 навчальний рік.
Заступники директора школи з навчально-виховної роботи Дмитрів Леся Миронівна та Целінь Світлана Михайлівна підвели підсумки методичної роботи за 2015-2016 н. р. та ознайомили членів педагогічної ради із завданнями на новий навчальний рік, методичними рекомендаціями з навчальних предметів на 2016-2017 н. р. для початкової, основної та старшої школи.

А також розглядались питання щодо організації харчування дітей пільгових категорій, щодо організації індивідуальної форми навчання для дітей, які за станом здоров'я цього потребують, щодо оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи відповідно до оновлених програм та багато інших питань порядку денного.

За традицією наприкінці засідання директор школи привітала від імені всього педагогічного колективу літніх іменинників.

З добрим початком!
Нехай нам усім щастить у новому навчальному році!

Кiлькiсть переглядiв: 5674
Додаток 2 до листа МОН
від 06.02.2018 № 1/9-79
Вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
Назва закладу: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів смт. Гусятин
Область (місто): Тернопільська обл., смт.Гусятин
Район/ ОТГ: Відділ освіти Гусятинської селищної ради
Населений пункт/ район міста: смт. Гусятин, Гусятинський р-н
Електрона адреса закладу: schoolgus @i.ua
Мова(и) навчання: Українська
Форма власності: Державна
Прогнозована кількість учнів 5 класу: 96
Назва підручника Автор Мова підручника Замовлено:
для учнів для вчителів
1 Українська мова 5 клас Заболотний О. В., Заболотний В. В Укр. 93 3
2 Українська література 5 кл. Авраменко О. М. Укр. 93 3
3 Англійська мова (5-й рік навчання) 5 кл. Карпюк О. Д. Англ. 93 3
4 Німецька мова (1-й рік навчання) 5 кл. Сотникова С. І., Білоусова Т. Ф. Нім. 93 3
5 Зарубіжна література 5 кл. Ніколенко О. М., Конєва Т. М., Орлова О. В., Зуєнко М. О., Кобзар О. І. Укр. 93 3
6 Математика 5 кл. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С. Укр. 93 3
7 Природознавство 5 кл. Ярошенко О. Г, Бойко В. М. Укр. 93 3
8 Основи здоров'я 5 кл. Бойченко Т. Є., Василенко С. В., Гущина Н. І., Василашко І. П., Коваль Н. С., Гурська О. К. Укр. 93 3
Директор ___________________ Демкура О.В.
М.П. (за наявності)